tel. +48 600 500 067 mail:

synchro systeo w

Oferujemy rewelacyjne narzędzie do synchronizacji danych katalogowych producentów lub dostawców do sklepów internetowych Synchro. Jesteśmy również partnerem sklepu Shoper.

synchro logo

 

Aplikacja Synchro

 

Aplikacja Synchro to mechanizm synchronizacji danych katalogowych produktów, opisów, zdjęć, parametrów technicznych, cech oraz informacji o cenie zakupu i dostępności u dostawcy.
Narzędzie to pozwala na synchronizacje danych z katalogu produktów producenta lub dostawcy ze naszym sklepem internetowym w sposób automatyczny.
Pozwala to ograniczyć pracę związaną z uzupełnieniem oferty z kilku dni lub tygodni do  kilkudziesięciu minut.

Aplikacja Synchro automatycznie aktualizuje warunki handlowe oraz dostępność produktów u producenta lub dostawcy.
Za pomocą aplikacji można również zarządzać warunkami sprzedaży w sklepie internetowym. Z poziomu narzędzia możemy przypisać marżę do zdefiniować grupy produktowe z podziałem na producentów. W ten sposób unikamy tej operacji jeszcze raz w panelu sklepu www lub platformy handlowej.

synchro systeo x

Funkcje aplikacji Synchro
•    Import danych z katalogu produktów producenta lub dostawcy takich jak kod produktu, nazwa produktów, grupa produktowa, producent, opis produktu, cechy produktu, parametry, EAN, zdjęcia itp. Jakość i ilość danych są uzależnione od informacji jakie są dostarczane przez producenta lub dostawcę.
•    Import warunków handlowych dla zaimportowanych produktów oraz dostępność produktu, data ważności itp.
•    Edycja katalogu produktów w aplikacji z możliwością filtracji wybranych grup produktowych dodawaniem marży itp.
•    Eksport danych do sklepu internetowego lub platformy handlowej w podziale na wcześniej utworzone kategorie lub grupy produktowe.
Komu jest potrzebna aplikacja Synchro?
Firmom,  które prowadzą sklepy internetowe i pobierają informację o produktach od jednego lub kilku dostawców.
Zalety aplikacji Synchro
•    Zautomatyzowanie i przyspieszenie operacji wczytania katalogu produktów do swojego sklepu (indeks, opisy, parametry, cechy, zdjęcia itp.)  
•    Zarządzanie warunkami handlowymi w dla całych grup produktowych w powiązaniu z producentem, a nie tylko dla pojedynczego produktu
•    Pobieranie informacji o dostępności produktowej od dostawcy i wstawienie jej do własnego sklepu
•    Automatyczne poszerzanie oferty w sklepie w momencie poszerzenia oferty od dostawcy

 

shoper partner systeo

 

Sklep Shoper


W sklepie Shoper jest ponad 250 wbudowanych funkcji obsługiwanych jednym kliknięciem. Shoper to narzędzie, które maksymalnie ułatwia i przyspiesza handel w internecie. Ty skupiasz się wyłącznie na realizacji kolejnych zamówień.                                        
Firma Systeo jest autoryzowanym Partnerem oprogramowania Shoper. Pozwala nam to na sprzedaż licencji oraz dopasowanie sklepu do Państwa potrzeb.
Nasza oferta obejmuje:
•    dopasowanie szaty graficznej sklepu, dostosowanej do Państwa branży i artykułów
•    hosting i utrzymanie sklepu na serwerach Systeo
•    połączenie sklepu z naszym autorskim synchronizatorem danych.
•    połączenie z systemem magazynowo-handlowym (ERP) klienta

e commers systeo

Połączenie z aplikacją Synchro
Połączenie sklepu Shoper z naszą aplikacją Syncho powoli na import danych produktowych bezpośrednio od dostawcy. Nasza aplikacja zapewni, że sklep Shoper będzie automatycznie pobierał informacje o cenie, dostępności oraz informacje katalogowe jak:
•    opis techniczny
•    parametry produktu
•    zdjęcia
Połączenie takie zapewnia bieżącą i aktualną ofertę w sklepie internetowym. Ograniczenie pracy związanej z budową katalogu produktu. Integracje Shoper
Integracja z innymi platformami handlowymi.
•    porównywarką Allegro, Ceneo
•    metodami płatności
•    paczkomatami In-Post, Poczta
•    systemami ERP, Subjekt GT, Comarch, ENova

Back to top