crm sharepoint

 

Czy na platformie Sharepoint można uruchomić nieduży CRM?

crm menu

Okazuje się, że TAK. Co więcej można takie narzędzie dostosować do indywidualnych potrzeb.

Zatem czy warto inwestować w platformę Sharepoint tylko z powodu budowy aplikacji CRM?

Na rynku istnieje wiele gotowych rozwiązań CRM, aplikacji, które mają już jakąś funkcjonalność. Jednak żadne z tych rozwiązań nie posiada tak uniwersalnych możliwości jak platforma Sharepoint. Warto się zatem zastanowić, zwłaszcza jeżeli mamy lub planujemy zainwestować w platformę MS Office 365, czy nie lepiej skorzystać z możliwości jakie daje już sam Sharepoint, zamiast inwestować w kolejną dedykowaną aplikację CRM.

Poniżej prezentacja rozwiązania klasy CRM opartego o rozwiązanie Sharepoint. Narzędzie to możemy wykorzystać do rejestracji czynności działu handlowego.

sp crm

Widok 1 - Pulpit informacyjny

Otwierając kartę wybranego klienta, od razu mamy wszystkie informacje o spotkaniach, działaniach, prowadzonych tematach, kontaktach, relacjach.

firma crm

Widok 2 - Formularz klient

Formularz działań, mimo pozornie skomplikowanego widoku, tak naprawdę sporo upraszcza. Ważną jego cechą jest automatyczne tworzenie kolejnych działań z klientem. Dodatkowo formularz integruje się z listą nowych tematów oraz kalendarzem spotkań z klientami. Natomiast lista tematów czy szans sprzedaży od razu pokazuje nam potencjał działań zespołu handlowego. Sharepoint CRM daje nam do dyspozycji również zintegrowany kalendarz, który pokazuje handlowcom wszystkie planowane i wykonane spotkania z klientami.

Przedstawione narzędzie to oczywiście zakres podstawowych możliwości jakie daje aplikacja w zarządzaniu pracą działu handlowego. Wszystkie funkcje można jeszcze bardziej zautomatyzować czy dopasować do potrzeb. Ważne jest jednak to, że jeśli mamy już dostęp do platformy MS Office 365, to na bazie platformy Sharepoint takie narzędzie możemy dostosowane do naszych potrzeb, bez dodatkowych kosztów licencji.

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu.

 

Back to top