Kontrola wydatków w firmie

INTUICYJNE NARZĘDZIE SPRAWDZANIA WYDATKÓW
Narzędzie wspierające decyzje o zakupach pracowników przez przełożonych. Aplikacja może być stosowana zarówno do jednorazowych zakupów biurowych, administracyjnych jak i do powtarzalnych zakupów na zakład produkcyjny.

 wniosek o zakup office365 ekran start

Dla Kogo

Proces

Obsługa zawiera jednopoziomową akceptacje kosztów przez przełożonego. Sam wniosek jak i warunki czy poziomy akceptacji mogą zostać rozbudowane zgodnie z wymaganymi funkcjonalnościami w organizacji.

diagram wniosek zakup office365 systeo

Przykładowe ekrany

wnosek o zakup nowy office365 systeo

Rys. 1.3 Nowy wniosek o zakup

wniosek o zakup decyzja o365 systeo

Rys. 1.4 Akceptacja wniosku

Zalety

  • Lepsza kontrola kosztów w organizacji
  • Wyłapywanie podejrzanych zakupów
  • Szybsze podejmowanie decyzji zakupowych
  • Historia wszystkich zakupów
  • Dostęp do informacji na różnych urządzeniach
  • Automatyczne wyliczanie przełożonego na bazie Active Directory O365
  • Łatwość obsługi narzędzia dla wnioskodawcy i przełożonego
  • Szybkie wdrożenie wersji podstawowej : 3 dzień
  • Możliwość rozbudowy o dodatkowe funkcje
  • Całkowita integracja z Office 365
  • Dostęp za pomocą urządzeń mobilnych

Koszt

Aplikacja „Wniosek o zakup” w podstawowej wersji to koszt: 1 140 PLN netto - dla całej
firmy niezależnie od ilości użytkowników.

Więcej informacji