Katalog produktów na 2024 rok

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą aplikacji i narzędzi dla Microsoft 365 na rok 2024.

Informacje podzieliśmy na 3 sekcje. Nowe produkty, z którymi startujemy od tego roku. Aktualizacje naszych już wcześniej zbudowanych aplikacji wraz z nowymi funkcjami. Plany na budowę całkowicie nowych rozwiązań i narzędzi. 

Lista nowych produktów

System zarządzania zadaniami lub dokumentami w organizacji (Enti 365)

Narzędzie pozwala na tworzenie zadań wraz z dokumentami  z możliwością przypisania ich do poszczególnych osób w organizacji. Aplikacja może w ten sposób obsługiwać oferty, zlecenia, zadania, faktury, czy sprawy klientów.

e-Teczka Pracownika 365
Aplikacja wspierająca zarządzanie dokumentacją pracownika w dziale personalnym. Dodatkowo aplikacja wspiera digitalizację dokumentów, załączanie certyfikatów, świadectw

Struktura Organizacji 365
Całkowicie nowa aplikacja dotycząca struktury organizacji. Aplikacja wyświetla organizację czy poszczególne działy firmy w formie drzewka struktury. Do każdego pracownika można dodać niezależnie kilka informacji. Co ważne dany pracownik może być przypisany do kilku zespołów czy działów lub mieć przypisane kilka stanowisk w różnych miejscach w organizacji

Karta Projektu 365
Rozbudowane narzędzie do rejestracji składowych danego projektu. W ramach aplikacji możemy dodawać dokumentację, wycenę poszczególnych elementów, na bazie których możemy zarządzać statusami projektu a następnie przygotować podsumowanie w celu jego rozliczenia.

Ocena Okresowa Pracownika 365
Na bazie wcześniejszych doświadczeń oraz rozmów z naszymi klientami całkowicie przebudowaliśmy aplikację Ocena Pracownika i połączyliśmy ją z rozwiązaniem Ocena 360 Stopni. Obecnie to jedno kompleksowe rozwiązanie, które może  wspierać  ocenę kompetencji, wyznaczanie celów oraz formularze oceny 270 lub 360 stopni.

Karta Pojazdu 365
Nowa aplikacja pozwalająca na kontrolę użytkowania samochodów służbowych. W ramach aplikacji można rezerwować samochody. Aplikacja współpracuje z opiekunem samochodu, zarządza czasem aktywności samochodu. Dodatkowo z poziomu aplikacji mobilnej można dodać komentarze i zdjęcia na temat użytkowania samochodu.  

Obsługa Konkursów i Głosowań 365
Rozwiązanie wspiera organizacją konkursów i głosowania pod eventy firmowe. Czas głosowania jest ograniczony czasowo dla każdego pytania.

 

Rozwój obecnej oferty

Nasze obecnie już działające i będące w ofercie aplikacje uzupełniliśmy o dodatkowe funkcje.

Elektroniczne Wnioski Urlopowe 365
Aplikacja została poszerzona o funkcję planowania urlopów przez pracowników. Dzięki temu pracownicy mogą bezkolizyjnie zagwarantować sobie terminy wakacyjnych urlopów bez pokrycia się ich nieobecności z innym osobami z tych samych działów

Cykl Życia Pracownika 365 (OnBoarding)

Rozwiązanie zostało uzupełnione o dwie nowe funkcje:
• Moduł Rekrutacja – narzędzie pozwalające zawnioskować i przygotować nowe stanowisko w organizacji wraz z powiązaniem z prcesem Onboardingu

• Zadania dla pracownika – nowy moduł z listą zadań do wykonania dla nowego pracownika, w której można odznaczać zadania, które zostały wygenerowane w procesie Onboardingu 

Aplikacja Audyty 365

Rozbudowaliśmy  narzędzie o dodatkową aplikację mobilną pozwalającą na przeprowadzenie audytu. Nowa aplikacja umożliwia bezpośrednie przeprowadzenie audytu bez komputera, dołączając zdjęcia z telefonu.

Rezerwacja Zasobów Firmowych 365

Aplikacja do rezerwacji biurek, miejsc parkingowych, salek konferencyjnych i pozostałych zasobów firmowych. W tym roku planujemy rozwiązanie zintegrować z Elektronicznymi Wnioskami Urlopowymi 365, tak aby po wypełnieniu wniosku urlopowego wszystkie rezerwacje automatycznie się anulowały.

Rozliczanie Delegacji 365

Do naszej aplikacji dodaliśmy szereg funkcji obsługujących proces akceptacji wniosku o wyjazd oraz jego rozliczenia przesyłając dane do działów finansowych.

Elektroniczny Obieg Dokumentów 365

W ramach rozwoju narzędzia podjęliśmy decyzje o pozostawieniu obecnych aplikacji bez zmian (Obieg Dokumentacji i Obieg Dokumentów Finansowych), a w zamian w najbliższych tygodniach skupimy się na budowie całkowicie nowego wielomodułowego narzędzia.

CRM 365 dla Teams

Obecnie aplikacja pozwala na rejestrację kontrahentów, kontaktów oraz przypisywania do firm zadań, dokumentów, umów, maili, zdjęć, szans sprzedaży. Każdy z handlowców może też pracować na aplikacji mobilnej w terenie.  W tym roku planujemy przeprowadzenie poważnego odświeżenia tego narzędzia i dodania do niego szeregu nowych funkcji jak:
• Generowanie ofert i zamówień
• Tworzenie planów sprzedażowych
• Rozbudowę aplikacji mobilnej

Intranet 365

Na przełomie roku nasz Intranet Systeo 365 rozbudowaliśmy o mnóstwo różnych dodatkowych narzędzi i aplikacji:
• Zamówienia cateringu
• Zapisy na szkolenia
• Kudosy
• Książka adresowa
• Kalendarz imienin i urodzin
• Konkursy
• Forum dyskusyjne
• Wspólne inicjatywy
• Info-kioski

 

e-Karta Obecności 365

Aplikacja do tworzenie planów pracy, tworzenia harmonogramów pracy oraz generowania kart obecności. Na ten moment planujemy jedynie połączenie aplikacji z innymi naszymi rozwiązaniami.

 

Nowe aplikacje i prognozy na 2024

Workflow

W tym roku rozpoczęliśmy pracę na całkowicie nowym rozwiązaniem do obsługi obiegu dokumentów w firmie. W założeniach aplikacji jest obsługa wszystkich rodzajów dokumentów przychodzących i wychodzących do firmy. Dodatkowo w ramach aplikacji będzie można tworzyć dynamiczne ścieżki akceptacji w organizacji dla każdego z rodzajów dokumentów. Aplikacja będzie współpracować z dedykowanymi modułami, które będą rozszerzać funkcjonalność narzędzia. Na pewno jednym z tych modułów będzie obsługa systemu KSeF, do którego przymierzaliśmy już w 2023 roku.

Podsumowanie

W tym roku jeszcze bardziej będziemy pracować nad tym, aby wszystkie nasze moduły Systeo 365 komunikowały się między sobą i współpracowały np. w ramach portalu Intranet w organizacji opartym o platformę Microsoft 365.

Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej? Zachęcamy do kontaktu z firmą Systeo:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  | +48 535 862 616    |   +48 694 197 243